Inteliģentie plaukti

“Inteliģentā” plauktu sistēma pilnībā atvieglo un uzlabo produktu pārzināšanu veikalā. Inteliģentie plaukti sniedz iespējas, kas palīdz analizēt un optimizēt krājumu pārzināšanu. Mūsu viedie plaukti ne tikai informē par krājuma apjomu un preču realizāciju, bet arī apkopo daudz noderīgu informāciju, kas palīdz noteikt uzņēmējdarbībā pieņemamos lēmumus.

Līdz ar inteliģentajiem plauktiem, mēs nodrošinām visaptverošus mobilus risinājumus, kas ļauj iegūt un analizēt reāllaika realizācijas datus, piemēram: kurās dienās, vai stundās un no kuras vietas veikalā klienti iegādājas produktu, kā klientus rīcību ietekmē digitālais ceļrādis, kuriem zīmoliem, vai produktu komplektiem klienti dod priekšroku.

Inteliģentie plaukti spēj fiksēt, cik reizes izstrādājums paņemts no plaukta un nolikts atkal vietā. Plaukti sniedz iespēju novērot klientu reakciju uz dažādām iepirkšanās metodēm un reklāmas kampaņām. Pateicoties mūsu sniegtajiem datiem, Jūs varat atbalstīt veikala, vai komercpakalpojumu pārvaldību, kas uzlabo darba un izmaksu efektivitāti un optimizāciju.

Pateicoties digitālo ceļrāžu sistēmai, digitālās vitrīnas var mijiedarboties ar veikala klientu un informēt par produktiem, vai ieteikt papildu preču iegādi.

Būtisks inteliģento izstrādājumu segments ir „aukstā zona” (saldētavas, ledusskapji), kas ir aktuāla mazumtirdzniecības ķēdēm un daudziem ātrās aprites patēriņa preču ražotājiem.

“Inteliģentie” risinājumi tiek integrēti neiejaucoties ierīces struktūrā, noņemot standart plauktus un uzstādot “inteliģento” sistēmu, kas padara plauktus par analītiskās sistēmas daļu, nodrošinot pilnīgu informāciju par produktu krājumiem un realizāciju. Pateicoties mūsu risinājumiem, tiek iegūta informācija par katra plaukta temperatūru.

Atkarībā no vajadzībām, mūsu produkti ir aprīkoti ar papildu LED apgaismojumu un multimediju ekrāniem, kas nodrošina mārketinga satura un apgaismojuma pārvaldību attālināti.

Inteliģentās sistēmas vitrīnu ierīcēs tiek integrētas atbilstoši klienta vajadzībām un vēlmēm.

DIGITAL TRANSFORMATION IN TRADE

CASE STUDY | EXAMPLE