Jaunākās tendences tirdzniecības vietu norēķinu zonās
Zināms, ka lojāls klients ir uzņēmuma veiksmīgas darbības pamats. Strauji attīstoties tehnoloģijām un mainoties ikdienā piedāvātajām iespējām, mainās arī klientu vēlmju un rīcības paradumi. Tālredzīgs uzņēmējs izzina klientu paradumu izmaiņas un pielāgo uzņēmuma piedāvājumu atbilstoši klienta vēlmēm, un tādējādi apmierinot klienta vajadzības, kas, savukārt, liks tam atkal atgriezties.
Sekojot līdzi tirgus tendencēm un pārmaiņām, kases galdiem ir radīta inovatīva SPINAKERR “galva”, jeb darbības panelis ar bīdāmu mehānismu, kas, atkarībā no vajadzībām, ļauj to iestatīt divos darbības režīmos – darba vieta kasierim vai pašapkalpošanās kase. Šādi tiek radīts multifunkcionāls risinājums maksājumu kases zonas organizēšanā – katrs veikals var pielāgot šīs funkcijas, atbilstoši savai individuālajai noslodzei, nepārveidojot norēķinu zonu un neveidojot jaunu zonu pašapkalpošanās kasēm, kā arī noslogojot mazāk darbinieku. Mēs uzskatām, ka tas ir lielisks risinājums izdarīto pirkumu un klientu skaita palielināšanai.
Klientu ieguvums –
- īsāks rindā pavadītais laiks,
- gūta pozitīvāka iepirkšanās pieredze,
- vēlme atgriezties atkal.